Reklamace

Jak reklamovat zboží?

Snažíme se o to, aby každý náš zákazník byl maximálně spokojený, aby Vám náš balíček udělal radost. Občas se ale může stát, že Vám naše zboží nevyhovuje, nebo se po cestě poškodilo. Jsme tu pro Vás i v tomto případě a chceme dělat maximum proto, aby Vaše reklamace proběhla hladce.

Pro nejrychlejší vyřízení Vaší reklamace nás prosím kontaktujte na email: obchod@uandelky.cz do předmětu emailu uveďte REKLAMACE a číslo své objednávky - urychlíte tak komunikaci.

Nebo můžete balíček rovnou odeslat směrem k nám. Balíček nezasílejte na dobírku (takové balíčky nebudou přebrány). Do balíčku vložte vyplněný formulář. 

https://www.uandelky.cz/formular-pro-odstoupeni-od-smlouvy/

https://www.uandelky.cz/formular-pro-reklamaci/

Jakmile balíček dorazí, postaráme se o kladné vyřízení reklamace. :-)